جستجو کردن

قیمت حوله یکبار مصرف مشکی آرایشگاهی

قیمت حوله یکبار مصرف مشکی آرایشگاهی با توجه به ابعاد متغیر از یکدیگر می باشد. آیا به دنبال جایگزینی برای حوله های سنتی سالنی پنبه ای  هستید؟ حوله های ما راه حل ایده آل برای سالن شما هستند! این گزینه مقرون به صرفه راه حلی ایده آل برای نیازهای شما است و ارزش و راحتی زیادی به کسب و کار شما می بخشد.

حوله های اکو مقرون به صرفه 100% فوق جاذب زیست تخریب پذیر ما بهترین انتخاب برای مشاغلی است که می خواهند وظیفه شستن لباس را حذف کنند و در عین حال در هزینه، زمان و محیط زیست صرفه جویی کنند.

حوله های سالن یکبار مصرف که ما در اینجا در راه حل های مقرون به صرفه سازگار با محیط زیست ارائه می دهیم توسط بسیاری از سالن ها در سراسر استرالیا استفاده می شود، و صاحبان سالن و تکنسین های موی آنها نمی توانند به اندازه کافی از آنها و مزایایی که ارائه می دهند استفاده کنند. بر خلاف حوله های نخی، نیازی به تلاش برای شستن و خشک کردن نیست، زیرا حوله های سالن های اکو را می توان به سادگی در سطل زباله های معمولی خود ریخت، جایی که در عرض چند هفته خراب می شوند.

در رنگ های سیاه یا سفید موجود است.

100% زیست تخریب پذیر و سازگار با محیط زیست
یکبار مصرف، یکبار مصرف
بهداشتی و مقرون به صرفه
فوق جاذب
40 در 70 سانتی متر
چرا از ما خرید کنید؟
کمک به محیط زیست حس خوبی دارد
پس انداز پول نیز انجام می دهد!
محصولات دارای بالاترین کیفیت هستند
در وقت گرانبها صرفه جویی خواهید کرد. خداحافظ لباسشویی!
با جنگ علیه زباله مبارزه کنید
تبدیل شدن به یک کسب و کار پایدارتر
کارمای خوب و تحسین مشتریان خود را به دست آورید
لذت بردن از مزایای حوله های آرایشگری یکبار مصرف را از امروز شروع کنید! آرامش محیطی داشته باشید و ارزش بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهید!

آیا به دنبال حوله های یکبار مصرف در ایران هستید؟ آیا در مورد حوله های سالن یکبار مصرف ما سوالی دارید؟ امروز در تماس با تیم متخصصان محیط زیست در حوله تک تردید نکنید! ما بسیار خوشحال خواهیم شد که در سفر زیست محیطی شما کمک کنیم.