جستجو کردن

حوله یکبار مصرف بسته بندی : انتخاب مناسب برای سفر

حوله یکبار مصرف بسته بندی یک انتخاب مناسب برای زمانیست که نمی‌خواهید یک حوله مرطوب، حمام یا حوله ساحلی را در ساک یا چمدان خود قرار دهید.

حوله یکبار مصرف بسته بندی

در برخی موارد مانند سفر استفاده از حوله یکبار مصرف ضروری می باشد و بهتر است که حوله در تعدادی معقول در دسترس باشد در نتیجه مجموعه ای از حوله هایی که بسته بندی شده اند گزینه ای مناسب و مقرون به صرفه می باشد. حوله های یکبار مصرف پس از مصرف دور ریخته می شوند و کاربر را در حین سفر با مشکلات نگهداری و شست شو روبرو نمی سازد.

حوله یکبار مصرف بسته بندی

مزایای حوله های یکبار مصرف در مقابل حوله های معمولی

 حوله حمام معمولی به دلیل  بزرگ و بیش از حد حجیم هستند و همچنین نیاز به زمان طولانی برای خشک شدن، انتخاب مناسبی برای سفر نمی باشد. آن ها فضای غیر ضروری را در چمدان اشغال می کنند و در برخی مواقع ممکن است مجبور شوید برای سفر به خانه، یک حوله  مرطوب را در چمدان خود قرار دهید. به همین دلیل است که حوله های یکبار مصرف بسته مسافرتی تولید شده اند.

حوله های یکبار مصرف به این موارد معروف هستند:

  • سبک وزن (به اندازه 1 اونس برای اندازه های کوچک و 8-12 اونس برای اندازه های بسیار بزرگ)
  • جمع و جور (حوله بسیار نازک به راحتی تا می شود تا در چمدان یا کوله پشتی قرار گیرد )
  • جاذب (به اندازه ۴ تا ۵ برابر وزن خود آب می گیرد)

حوله یکبار مصرف هتلی

حوله یکبار مصرف هتلی در ابعاد استاندارد 80*120 در گرماژهای گوناگونی تولید و روانه بازار می شوند. گرماژ بالاتر به معنای جذب رطوبت بالاتر و در عین حال هزینه بیشتر می باشد. از این نوع  حوله ها چه در سفر چه در کوهنوردی و همچنین سالن های اسپا استفاده می شود.