جستجو کردن

بهترین مواد حوله چیست و چه اندازه هایی باید بخرید؟

حوله های حمام نرم و باکیفیت می توانند حمام شما را به یک آبگرم پنج ستاره تبدیل کنند. اما پیدا کردن بهترین ها  بسته حوله همیشه کار آسانی نیست. با تعداد زیادی مواد و گزینه های اندازه در بازار، طبیعی است که احساس غرق شدن و گم شدن کنید.

وقتی صحبت از انتخاب بین انواع حوله می شود، معمولاً مهم ترین عامل جذب آن است. به همین دلیل است که انتخاب بهترین مواد حوله بسیار مهم است.

به عنوان مثال، پنبه و ابریشم مصنوعی جذب کننده ترین پارچه ها هستند. اگر نرمی در اولویت است، حوله های حمام ساخته شده از بامبو را در نظر بگیرید.

حوله‌های نخی میکروفیبر و بافت تخت برای مسافران و کسانی که به دنبال  گزینه‌ای سبک و جمع‌وجور هستند، بهترین هستند.

اگر تا به حال از خود پرسیده اید که بهترین حوله برای خرید چیست، یا اینکه حوله از چه چیزی ساخته شده است، به خواندن راهنمای مفیدی در مورد پارچه و  اندازه حوله حمام ادامه دهید.

بهترین مواد حوله چیست؟

حوله ها دارای پارچه های مختلفی هستند که بیشتر ویژگی های آنها را مشخص می کند. پنبه محبوب ترین مواد حوله ای است. اما همه حوله های نخی یکسان ساخته نمی شوند.

 پنبه ترکی و مصری مرغوب بهترین، نرم ترین و جاذب ترین حوله ها را تولید می کند. حوله‌های نخی چه برای خود یا حمام مهمان‌تان به آن‌ها نیاز داشته باشید، حوله‌های نخی چند کاره هستند و برای استفاده روزمره ایده‌آل هستند.

و در مورد نرمی، حوله های بامبو به دلیل نرمی طبیعی مواد به یکی از لوازم اصلی حمام تبدیل شده اند. به عنوان مثال، حوله های کودک اغلب از بامبو ساخته می شوند.

برخی از افراد مواد را ترجیح می دهند زیرا پایدارتر نیز هستند. حوله های بامبو همچنین می توانند ضد میکروبی باشند، بنابراین اگر حمام شما پنجره یا تهویه خوبی ندارد، بهترین گزینه هستند.

مسافران و علاقه مندان به ورزش معمولا به سراغ حوله های میکروفیبر می روند. آنها نه تنها سریع خشک می شوند و جذب می شوند، بلکه برخی از آنها ضد میکروبی هستند و نسبت به حوله های معمولی فضای کمتری را اشغال می کنند.

سایر الیاف مصنوعی که اغلب برای ساخت حوله های حمام استفاده می شوند عبارتند از: نایلون، ابریشم مصنوعی و پلی استر. آنها معمولاً با پنبه ترکیب می شوند که آنها را نرم تر و نرم تر می کند. در حالی که این نوع حوله ها محکم و ماندگار هستند، به اندازه حوله هایی که از 100 درصد پنبه ساخته شده اند، جذب نمی شوند.

کتانی پارچه دیگری برای قرار دادن روی رادار شماست. از گیاهان کتان تهیه شده و کاملاً محکم است. در حالی که حوله های کتان ممکن است بسیار نازک تر از حوله های پنبه ای به نظر برسند، کتان در واقع جذب بیشتری نسبت به پنبه دارد. به همین دلیل است که کتان پارچه ای بسیار عالی (و شیک!) برای حوله های دستی می سازد.

اندازه حوله حمام

محبوب ترین انواع حوله ها – حوله های حمام – معمولاً 27 در 52 اینچ هستند. این اندازه گیری ها بسته به سازنده و برند ممکن است چند اینچ متفاوت باشد. اندازه حوله دستی در محدوده 15×25 تا 18×30 اینچ است. حوله های دستی اغلب به اندازه کافی بزرگ هستند که به عنوان حوله مو نیز استفاده شوند.

دستشویی و حوله صورت از همه کوچکتر هستند. مربع شکل، اندازه آنها 13×13 اینچ است. حوله های کودک معمولاً به اندازه حوله های صورت هستند، اما ضخیم تر و جاذب تر هستند.

در طرف مقابل ملحفه های حمام با ابعاد 35×70 اینچ قرار دارند. آنها بهترین گزینه برای افراد بلند قد هستند. در حالی که این حوله ها بزرگ ترین نوع حوله هستند، به خاطر داشته باشید که خشک شدن آن ها کمی زمان بیشتری می برد.

حوله‌های ساحلی در اندازه‌های مختلفی هستند، اما رایج‌ترین آن‌ها حدود 30 در 60 اینچ است. آنها کمی پهن‌تر و نازک‌تر از حوله‌های معمولی هستند و دارای طرح‌ها و طرح‌های مختلف هستند.

انواع حوله

ملحفه های بزرگ حمام

انواع حوله ها : ملحفه های بزرگ حمام برای کسانی که به دنبال گرمای اضافی بعد از حمام هستند مناسب است. اندازه آنها به شما این امکان را می دهد که کاملاً خود را با آنها بپیچید. آنها همچنین یک گزینه عالی برای فصل زمستان هستند.

حوله حمام

حوله های معمولی برای استفاده روزمره ایده آل هستند. آنها معمولا به اندازه ای بزرگ هستند که دور کمر یا نیم تنه شما بپیچند. آنها در مواد نرم، جاذب و محکم مانند پنبه و ابریشم مصنوعی عرضه می شوند.

حوله ساحل

اکثر حوله های ساحلی و مسافرتی تقریباً یک اندازه هستند (تقریباً به اندازه یک حوله معمولی حمام) اما اغلب از مواد مختلف ساخته می شوند. دلیل؟ حوله‌های ساحلی از پنبه ساخته می‌شوند اما ساختاری صاف دارند. به این ترتیب، آنها فضای زیادی را در یک کیف ساحلی اشغال نمی کنند، سریع خشک می شوند و به راحتی از شن تمیز می شوند.

حوله های مسافرتی

حوله‌های مسافرتی اغلب از میکروفیبر ساخته می‌شوند، زیرا این مواد دارای قابلیت جذب بالا و کیفیت خشک شدن سریع هستند. آنها کوچکتر از حوله های حمام روزمره هستند. حوله های میکروفایبر فوق العاده سبک وزن هستند و وقتی تا شوند حداقل فضا را اشغال می کنند. آنها همچنین حوله های ورزشی عالی می سازند.

حوله دستی

حوله های دستی یکی دیگر از گزینه های محبوب هستند که از پنبه مخملی ساخته شده اند. جذب بسیار مهم است اما کیفیت بالا نیز مهم است. حوله های دستی برای اهداف بهداشتی باید خیلی بیشتر از سایر انواع حوله ها شسته شوند.

حوله صورت

حوله های صورت و دستشویی کوچکترین نوع حوله های حمام هستند. آنها از پنبه طبیعی ضد حساسیت ساخته شده اند و نرم، سبک وزن هستند و به سرعت خشک می شوند. از این نوع حوله ها فقط برای یک قسمت از بدن مانند صورت استفاده کنید تا از انتقال میکروب جلوگیری کنید.

حوله نوزاد

و در نهایت، حوله های کودک از نرم ترین پنبه ساخته شده اند. نوزادان پوست بسیار حساسی دارند، بنابراین حوله های حمام باید ضد حساسیت و ملایم با پوست باشند.

بهترین راه برای شستن و خشک کردن حوله حمام چیست؟

مراقبت صحیح از حوله های حمام عمر آنها را طولانی تر می کند و آنها را برای سال ها در بهترین حالت نگه می دارد. حوله های نخی مناسب ماشین لباسشویی هستند. آنها را در آب خنک با مواد شوینده ملایم بشویید و خشک کنید. برای اینکه آن‌ها پف‌دار و نرم شوند، به‌جای ورقه‌های خشک‌کن، چند توپ خشک‌کن پشمی اضافه کنید. هرگز از مواد سفید کننده روی حوله های خود استفاده نکنید.

در حالی که می‌توانید حوله‌های بامبو را در ماشین لباسشویی بشویید، بهترین راه برای نرم نگه داشتن آن‌ها این است که آنها را با هوا خشک کنید. برخی از خشک کن ها دارای تنظیمات خشکی هوا هستند که می تواند کار کند. هرگز از هوای گرم روی حوله های بامبو استفاده نکنید زیرا باعث سفت شدن آن ها می شود.

هوای گرم نیز دشمن الیاف مصنوعی مانند میکروفیبر و پلی استر است.

برای نکات دقیق تر شستشو و مراقبت، راهنمای نحوه شستشو، خشک کردن و مراقبت از حوله و نحوه حفظ بوی تازه و تمیز حوله را بخوانید .

حوله GSM چیست؟

قبلاً اشاره کردیم که برخی از حوله ها “نازک تر” و برخی “ضخیم تر” هستند. این فقط یک روش کلی برای صحبت در مورد وزن حوله است. شاید قبلاً علامت اختصاری GSM را روی برچسب حوله دیده باشید. این مخفف “گرم بر متر مربع” است و اندازه گیری استاندارد برای وزن پارچه است. GSM، همانطور که به حوله های حمام مربوط می شود، تراکم محصول را توصیف می کند. هر چه مقدار GSM بیشتر باشد، حوله ضخیم تر، سنگین تر و نرم تر است.

وزن اکثر حوله ها بین 300 تا 900 GSM متغیر است. آنهایی که در انتهای پایینی قرار دارند (300-400) سبکتر و نازکتر هستند. حوله های ساحل، آشپزخانه و مسافرتی کمترین GSM را دارند.

یک حوله با وزن متوسط ​​در محدوده 400-600 قرار دارد. این وزن مناسب برای حوله های حمام و دستی روزانه و همچنین حوله های صورت و حوله های شستشو است.

بالاترین محدوده GSM 700-900 است. حوله های حمام با این وزن، پرزترین هستند و بیشترین جذب آب را دارند. البته آنها بیشترین زمان را نیز برای خشک شدن خواهند داشت.

لازم به یادآوری است که GSM فقط به وزن حوله ها اشاره دارد. این شاخص کیفیت نیست.

حوله ترکی چیست؟

حوله های ترکی حوله های پنبه ای هستند که با الیاف پنبه ای بلند که در ترکیه رشد می کنند ساخته می شوند. حوله‌های ترکی با بافتی صاف و احساس راحت، مجلل و وزن متوسط، به طرز شگفت‌انگیزی جذب می‌شوند اما همچنان به سرعت خشک می‌شوند. اگرچه پنبه ترک در هنگام نو شدن نرم است، اما با استفاده بیشتر نرم می شود.

اگر به دنبال ست حوله ای با سبک کلاسیک با حسی مجلل هستید که استفاده و مراقبت از آن ساده باشد، حوله های نخی ترک یک انتخاب طبیعی هستند. چه یک ملحفه حمام بزرگتر یا یک حوله حمام استاندارد را ترجیح دهید، پس از هر حمام یا حمام داغ دوست خواهید داشت که راحت بپیچید.

حوله وافل چیست؟

حوله‌های وافل حوله‌هایی سبک و در عین حال جاذب هستند که بافتی منحصر به فرد و دلپذیر دارند. این بافت نسبت به انواع دیگر حوله ها سطح بیشتری را ارائه می دهد و بسیار شبیه به وافل است که نام خود را از آنجا گرفته اند. افزایش سطح سطح به حذف رطوبت از پوست کمک می کند.

مجموعه‌های حوله وافل ، که دارای پنبه ترکی بادوام و مجلل هستند، ممکن است خشن به نظر برسند، اما به لطف جریان هوای طبیعی بافت، عالی احساس می‌شوند و به سرعت در هوا خشک می‌شوند. در واقع، بسیاری از اسپاها و هتل‌های مجلل حوله‌های بافت وافل را به دلیل طراوت و لطافت ماندگارشان ترجیح می‌دهند که با افزایش سن بهتر و بهتر می‌شوند.

بهترین راه برای شستن و خشک کردن حوله حمام چیست؟

 

مراقبت صحیح از حوله های حمام عمر آنها را طولانی تر می کند و آنها را برای سال ها در بهترین حالت نگه می دارد. حوله های نخی مناسب ماشین لباسشویی هستند. آنها را در آب خنک با مواد شوینده ملایم بشویید و خشک کنید. برای اینکه آن‌ها پف‌دار و نرم شوند، به‌جای ورقه‌های خشک‌کن، چند توپ خشک‌کن پشمی اضافه کنید. هرگز از مواد سفید کننده روی حوله های خود استفاده نکنید.

در حالی که می‌توانید حوله‌های بامبو را در ماشین لباسشویی بشویید، بهترین راه برای نرم نگه داشتن آن‌ها این است که آنها را با هوا خشک کنید. برخی از خشک کن ها دارای تنظیمات خشکی هوا هستند که می تواند کار کند. هرگز از هوای گرم روی حوله های بامبو استفاده نکنید زیرا باعث سفت شدن آن ها می شود.

هوای گرم نیز دشمن الیاف مصنوعی مانند میکروفیبر و پلی استر است.

برای نکات دقیق تر شستشو و مراقبت، راهنمای نحوه شستشو، خشک کردن و مراقبت از حوله و نحوه حفظ بوی تازه و تمیز حوله را بخوانید .

مزایای حوله های با کیفیت بالا

حوله های باکیفیت را به عنوان سرمایه ای برای خانه و رفاه خود در نظر بگیرید. حوله های حمام ساخته شده از پنبه درجه یک فوق العاده جاذب هستند و نرمی و راحتی فوق العاده ای را ارائه می دهند.

حوله های خوش ساخت ریزش نمی کنند و پس از شست و شو به صورت کرکی باقی می مانند. آنها به سرعت خشک می شوند که از رشد قارچ ها و باکتری ها روی آنها جلوگیری می کند.

حوله ها نیز بخشی از روتین مراقبت از پوست و بدن شما هستند. اگر از بیماری‌های پوستی یا چشمی رنج می‌برید و پوست حساسی دارید، مهم است که مجموعه‌ای از حوله‌های حمام را انتخاب کنید که به شما کمک می‌کند تا یک روال سالم، بدون میکروب و سموم را حفظ کنید. در این مورد، حوله های پنبه ای “تنفس پذیر” با وزن متوسط ​​بهترین گزینه هستند.

حوله های حمام باکیفیت، ظاهر اقامتگاه 5 ستاره را به حمام شما می بخشند. آن‌ها باعث می‌شوند روال بعد از دوش گرفتن شما مانند یک تجربه اسپا لوکس باشد.

حوله حمام درجه یک از کجا بخریم؟

پاراشوت مجموعه وسیعی از حوله های مناسب برای هر موقعیتی را ارائه می دهد.

بسته‌های حوله‌ای این شرکت راهی مناسب برای خرید سایزهای مختلف در هماهنگی چاپ برای ظاهری شیک است. آن‌ها از پنبه‌ی مرغوب ترکی با GSM متوسط ​​تا بالا برای جذب و کرکی عالی ساخته شده‌اند.

به سمت ساحل می روید؟ حوله ساحلی بزرگ چتر نجات به عنوان یک پتوی ساحلی عمل می کند و حاشیه های بازیگوشی می پوشاند. دارای جلوی بافت صاف و پشتی نرم است که باعث می شود سبک و در عین حال جاذب و سریع خشک شود.

و برای شادی شما، پاراشوت یک حوله نوزاد کلاهدار و یک حوله شستشوی کودک ساخته شده از پنبه طبیعی ترکی و بدون هیچ گونه مواد شیمیایی مضر یا رنگ مصنوعی که ممکن است پوست را تحریک کند، ارائه می دهد.