جستجو کردن

حوله یکبار مصرف غیر استریل، 2 لایه، آبی، برجسته وافل

حوله های یکبار مصرف نیاز حوله که با دستمال کاغذی نرم ساخته شده اند ترکیبی ایده آل از جذب و راحتی را ارائه می دهند.
حوله های یکبار مصرف همه کاره و موثر برای محافظت در برابر نشت، پوشاندن تجهیزات و کمک به تمیز نگه داشتن محیط، یک وسیله ضروری است.
آنها همچنین روی لباس ها در طول عمل می پوشند و همچنین سطوح محیطی مانند فلس ها و سینی ها را می پوشانند.
حوله ها دارای پشتی پلی برای ارائه محافظت در برابر ضربه مایع هستند، به این معنی که از کاربر در برابر قرار گرفتن تصادفی در معرض مایعات محافظت می کنند.
حوله های غیر استریل در رنگ های آبی یا سفید عرضه می شوند و غیر شفاف هستند. چندین گزینه دارای طرح های کارتونی سرگرم کننده برای استفاده با کودکان هستند. به سادگی استفاده کنید و دور بیندازید.
  • راحت و بسیار جاذب: حوله های یکبار مصرف چند منظوره آماده اجرا هستند. آنها سطوح و تجهیزات را ایمن نگه می دارند و در عین حال لمسی نرم و ملایم به پوست می دهند
  • بافت برجسته برای استحکام قابل اعتماد: طراحی بافت دولایه با برجسته کاری وافل به هر حوله اجازه می دهد تا مایعات را به سرعت و کارآمد جذب کند تا تمیز کردن موثر بدون نشتی یا پارگی انجام شود.
  • محافظت موثر از سطوح: چه از شخصی در خانه مراقبت کنید و چه در محیط پزشکی، این حوله های سفید شفاف محافظت آسان و مقرون به صرفه را ارائه می دهند و به کاهش خطر آشفتگی کمک می کنند.
  • بدون لاتکس برای جلوگیری از واکنش های آلرژیک: این حوله های غیر استریل فاقد لاتکس لاستیک طبیعی هستند تا از هرگونه ناراحتی احتمالی پوست جلوگیری کنند.
  • حوله یکبار مصرف آبی 13 18 18 اینچ
  • دارای نقش برجسته منحصر به فرد که مایعات را می گیرد و نگه می دارد
  • دو لایه نرم و سه لایه با یا بدون گزینه های پشتی پلی، جذب عالی را فراهم می کند
  • قابل اتوکلاو نیست و می توان آن را دور انداخت
  • اندازه 13 در 18 اینچ

حوله های یکبار مصرف غیر استریل

سپر افراد و تجهیزات

از حوله های یکبار مصرف در محیط های مختلف استفاده کنید. همه کاره و قوی هستند، آنها می توانند برای جذب مایعات سرگردان و محافظت از لباس ها در حین تمیز کردن و جراحی های دندان استفاده شوند یا در زیر جراحات قرار بگیرند تا مایعات تراوش کننده را جذب کنند. ورق های پارچه پلی انعطاف پذیر برای پوشش سینی ها و سایر سطوحی که ابزار پزشکی در حین عمل در آنها قرار می گیرند، عالی هستند. حوله ها نیز بدون پشتی پلی در دسترس هستند. حوله های یکبار مصرف پزشکی دو لایه و سه لایه McKesson غیر استریل، غیر اشعه شفاف هستند و ابعاد آنها 13 در 18 اینچ است.

برجسته، نرم و جاذب

با حوله های یکبار مصرف McKesson راحتی و قابلیت جذب را فراهم کنید. آنها با طراحی لوکس 2 لایه یا 3 لایه لوکس ساخته شده اند که در لمس نرم است. حوله ها در رنگ های آبی یا سفید هستند و با طرح های مختلفی مانند وافل یا الماس برجسته شده اند. نقش برجسته به جمع آوری، جذب و قفل شدن ایمن مایعات در جای خود کمک می کند. حوله‌های رویه‌ای با پشتی پلی از محافظت در برابر ضربه برای خشک نگه داشتن سطوح و افراد برخوردار هستند. با استفاده از سبکی که دارای طرح های کارتونی و رنگارنگ است، به کودکان کمک کنید احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

تنوع گسترده ای از محصولات

از بین طیف گسترده ای از محصولات یکبار مصرف ساخته شده از کاغذ با کیفیت بالا که حفظ حریم خصوصی و همچنین مانعی بهینه را فراهم می کند، انتخاب کنید. مجموعه ای جامع از لوازم حرفه ای به کسب و کارها و امکانات مراقبت های بهداشتی کمک می کند تا در هزینه های خود صرفه جویی کنند بدون اینکه کیفیت یا عملکرد را به خطر بیندازند. مجموعه ای از مواد، اندازه ها و سبک ها، از جمله طرح های سرگرم کننده برای مطب های کودکان در دسترس است. بسته به میزان جذب مورد نیاز، ضخامت های 2 لایه یا 3 لایه درجه یک را انتخاب کنید. حوله های با یا بدون پشتی پلی نیز یک گزینه هستند.