جستجو کردن

قیمت حوله یکبار مصرف آرایشگاهی سفید

این حوله یکبار مصرف نرم در لمس، بهداشتی و بسیار جاذب به شما این امکان را می دهد که دیگر نیازی به شستن حوله های نخی نداشته باشید و تجربه مشتری خود را افزایش دهید.

دیگر از آلودگی متقابل خبری نیست، اکنون می توانید به مشتریان خود آرامش خاطر بدهید و تجربه مثبت آنها را در سالن افزایش دهید.

محصولات شرکت حوله تک از الیاف چوب طبیعی ساخته شده اند تا هیچ گونه مواد شیمیایی و سموم مضری نداشته باشند و به محیط زیست آسیب نرسانند.

100% زیست تخریب پذیر و به طور طبیعی در کمتر از سه ماه تجزیه می شود، شرکت حوله بزرگ متعهد به ارائه محصولات مفید، کاملا ایمن و از نظر اخلاقی سالم است.

این حوله های یکبار مصرف به طرز شگفت انگیزی نازک هستند اما به طرز شگفت انگیزی نیز موثر هستند، جذب فوق العاده آنها آنها را برای تمام نیازهای سالن شما ایده آل می کند.

جایگزین اقتصادی و سازگار با محیط زیست .

حذف هزینه‌ها، زمان و دردسرهای مرتبط با شستشوی حوله‌ها مطمئناً در فهرست تمام سالن‌ها قرار دارد و با این حوله‌های یکبار مصرف می‌توانید همه این کارها و موارد دیگر را انجام دهید.

این حوله یکبار مصرف در بسته های 50 تایی سیاه یا سفید موجود است و برای استفاده روزمره یا نگهداری در کمد فروشگاه شما در مواقع اضطراری مانند خرابی ماشین لباسشویی یا خشک کن مناسب است.

حوله های سفید یکبار مصرف
هزینه های خشکشویی یکی از هزینه های “پنهان” مرتبط با راه اندازی سالن شما است و با در نظر گرفتن همه عوامل به طرز شگفت انگیزی بالاست.

هنگامی که به حوله های یکبار مصرف می روید صرفه جویی در هزینه ها به نفع سالن شما نیست، بلکه متوجه خواهید شد که آنها فضای ذخیره سازی بسیار کمتری را اشغال می کنند ، دور انداختن آنها آسان است، 100% زیست تخریب پذیر هستند ، در وقت شما صرفه جویی می کنند و اطمینان حاصل می کنند که یک حوله تازه دارید. ، حوله تمیز برای هر مشتری.

ویژگی ها و کاربردهای زیست محیطی

  • جایگزینی برای حوله های نخی در صنعت مو و زیبایی
  • برای خدمات گسترده رنگ مو و درمان استفاده کنید
  • آرایش جلوه های ویژه
  • مناسب برای کلیه خدمات ناخن ژل و اکریلیک
  • برای ساختن دستمال مرطوب‌کننده‌های صورت، آن را کاهش دهید
  • در طول فرآیند مانیکور و پدیکور استفاده کنید
  • برای استفاده در کلینیک های تزریقی توصیه می شود